پست زی زی :چندتا عکس یادگاری از خودم


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:,
پست زی زی :چندتا عکس یادگاری از خودم

 

 

........................................................................................................................

 






نظرات شما عزیزان:

ساری
ساعت19:29---10 دی 1392
سلام جیگر به وبم سر بزن

sniper
ساعت0:35---4 دی 1392
سلام؛ ممنون که به وبم سر زدین؛
موفق باشین


atii
ساعت1:35---20 آذر 1392
بهترین خواهی بود حتی اگر سختی راه چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد

atii
ساعت1:34---20 آذر 1392
بهترین خواهی بود حتی اگر سختی راه چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, | 1:56 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy